• גל דקל

פלטפורמות דיגיטליות לקידום עסקים - איך לעשות את זה נכון

"מתחברים בשלישי" - מפגשי למידה פתוחים למקדמי עסקים ברשויות המקומיות

הפעם התארח טל זילברברג - שותף בחברת גרין בוק המקימה פלטפורמות דיגיטליות לחיבור עסקים - רשות מקומית וקהילה.


ביקשנו ללמוד יחד מהם המאפיינים של פלטפורמה דיגיטלית מצליחה שמחברת את קהל הלקוחות המקומי אל העסקים המקומיים.


סיכום תובנות המפגש:

1. פשוט ואינטואיטיבי - על הפלטפורמה להיות קלה להפעלה, מהירה לשימוש, נוחה ממחשב ומטלפון, אפשרות לעבודה עצמאית וכן לתמיכה. לדברי טל "מעל 3 פעולות אנחנו כבר לא מבצעים" ולכן אתרים שדורשים תחזוקה רבה, דפים שמופעלים ע"י גורם אחד כשכל האחרים נדרשים לשלוח מידע (תמונה, לוגו, מלל...) - זה לא עובד!

2. עצמאות גמישות ועדכון מהיר - על המערכת לאפשר לכל גורם לעדכן, להוסיף או לשנות מידע מהר, בקלות ומכל מקום בכדי לשמור על המידע עדכני. אם המערכת דורשת "שנגיע למשרד" ונקדיש עכשיו חצי שעה לעדכון פרטים... המידע יהפוך מהר מאד ללא רלוונטי והמשתמשים יעזבו.

3. "משהו לכל אחד" - המערכת צריכה לשרת את שלושת חלקי המשולש של הכמ"מ - העסקים - הרשות המקומית והתושבים. מערכת שנותנת מענה רק לאחד או שניים תתקשה למשוך משתמשים לשימוש קבוע.


להרחבה נוספת וקבלת ההקלטה של המפגש - הכנס.י לניוזלרט שלי

מעניין אותך? הרשמ.י למפגש הבא


2 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול