• גל דקל

הכל אישי

הבוקר שמעתי ראיון על התאמת טיפולים לסרטן באופן מדויק למוטציה הספציפית בכל חולה.

ונזכרתי- שהכל אישי!


נפרד מכן פעם חבר באמירה "זה לא את- זה אני- על תקחי את זה אישית"...

אז איך לקחת את זה? ציבורי? הכל אישי!


גם עולם התעסוקה והעסקים הוא אישי


אנחנו מותג, יש לנו זהות מובחנת וייחודית, ניתן לקרוא עלינו ברשת, אפשר לזהות אותנו לפי תיוג, ניתן לחפש אותנו בגוגל, לעיין בתמונות שלנו...

בקיצור פעם המוצר היה המותג, היום המותג הוא אתה ואני.


איזה מותג אתה? אילו ערכים אתה מיצג?

מה אומרים אליך כשאת יוצאת מהחדר?

איך מציג אותך הבוס לפני לקוח חדש?


איזה מותג אתה רוצה להיות?


  1. ערכים- הגדירו את הערכים אותם אתם רוצים לייצג: אחריות, חוכמה, נתינה, עצמאות....

  2. זהו איך הם באים לידי ביטוי בחיי היומיום שלכם. למשל: אחריות- אני תמיד מגיעה בזמן לכל פגישה שקבעתי. עצמאות- אני פותר בעיות בעצמי ומביא לבוס את התוצאה.

  3. תרגלו ושפרו מיומנויות- אם הערכים אותם אתם מעוניינים לייצג אינם באים לידי ביטוי באופן מיטבי בחייכם- תרגלו.

  4. הראו- זכרו שאנחנו נראים כל הזמן, ברחוב, ברשת, במשרד... חשבו על המסר שאתם מוסרים בנראות שלכם ודייקו אותו. רוצים למסור מסר של אכפתיות- שלחו ברכת חג שמח לחברי הצוות. רוצים למסור מסר של טוב לב- הושיטו יד לאיש שסוחב עכשיו חבילות לידכם וקשה לו.

  5. ואם אנחנו רחוקים מהמיתוג הרצוי לנו? fake it until you make it! לתרגל לתרגל לתרגל ובסוף תהפוך הפעולה להרגל ואחר כך לדרך חיים.

מותגים איכותיים מוכרים את עצמם ללא מאמץ

איזה מותג אתה?




8 צפיות0 תגובות